hero image

Vi brænder for at skabe ambitiøse digitale løsninger.

Vi hjælper danske og internationale virksomheder med at udvikle websites, smartphone apps og produkter til digital markedsføring. Hvis du er interesseret i at høre mere omkring en eller flere af vores cases, så er du altid velkommen til at kontakte os.

Kommunikationsbureauet København

Ny hjemmeside for hele Danmarks Indsamling.

Et responsivt website som skulle danne rammen om eksisterende indhold og løfte det til moderne standarder.

Se case
Hjemmeværnet

App til Hjemmeværnets Landsøvelse 2016.

Som en del af Hjemmeværnets landsøvelse 2016 har Plant designet og udviklet en app til iOS/Android, hvor hjemmeværnssoldaterne kan holde sig opdateret med nyheder og praktisk information før, under og efter øvelsen.

Se case
Sparta Atletik og Motion

Interaktivt rutekort til Copenhagen Marathon.

Et rutekort til smartphone, tablet og desktop, der gør det nemmere for løbere, heppere og andre interesserede at udforske ruten og de mange begivenheder rundt om løbet.

Se case
Læger uden Grænser / Kommunikationsbureauet København

App til Læger uden Grænsers første landsindsamling.

Plant har i samarbejde med Kommunikationsbureauet København designet og udviklet en app hvor man som indsamler kan modtage SMS-donationer, se sin indsamlingsrute, indtaste sin kontantdonation og se sit samlede resultat.

Se case
Folkebevægelsen mod Ensomhed / Kommunikationsbureauet København

Danmark spiser sammen i kampen mod ensomhed.

En interaktiv kortløsning til kampagnen "Danmark spiser sammen", hvor man kan oprette og tilmelde sig fællesspisninger over hele Danmark.

Se case
Microsoft

Make Your Business Play – et Office 365 kampagnesite til Generation Y.

Design og udvikling af et responsivt kampagnesite med formålet at kvalificere leads og øge kendskabet til de mange nye muligheder i Office 365.

Se case
Sparta Atletik og Motion

Interaktivt rutekort til Copenhagen Half Marathon.

Et rutekort til smartphone, tablet og desktop, der gør det nemmere for løbere, heppere og andre interesserede at udforske ruten og de mange begivenheder rundt om løbet.

Se case
MASHED A/S

Unikke dramaserier i kort format.

Visuel identitet og responsiv platform til den nye, danske streaming-tjeneste MASHED, der lancerede i marts med premieren af fiktionsserien Fetter.

Se case
DR

En videohilsen ud over det sædvanlige.

Interaktiv videohilsen med fokus på den gode historie og DR's brede palette af kanaler og programmer.

Se case
BESTSELLER / Kommunikationsbureauet København

Aldrig har velgørenhed set så godt ud.

App, website og dashboard til kampagnen GIVE-A-DAY – en dag hvor omsætningen fra BESTSELLERs butikker i hele verden og online gik til velgørenhed.

Se case
DIA Future / Plant

Den kreative digitale konkurrence, der hylder den gode idé.

En ny visuel identitet til DIA Future 2016, der danner rammen om websitet og hele den omkringliggende kommunikation.

Se case
Erhvervsakademiet Lillebælt på v. af projektgruppen bag den samlede indsats / We Love People

Nyt site gør det lettere at bygge oven på.

Et website der gør det nemt for både virksomheder og de faglærte at få overblik og tilmelde sig akademiuddannelserne på det tekniske og produktionsrettede fagområde.

Se case
Microsoft

110 landingsider med gode råd.

En indholdsdrevet kampagne med det formål at give små og mellemstore danske virksomheder gode råd til, hvordan man nemt kan modernisere sin forretning.

Se case
BoligPortal

Hundredvis af HTML5-bannere.

En omfattende bannerpakke der håndterer et stort antal budskaber i adskillige formater og kører på tværs af ad-serving systemer.

Se case
Aller Media

Danmarks Største Skattejagt.

I samarbejde med Aller udviklede Plant cross media-kampagnen Danmarks Største Skattejagt. Mere end 150.000 læsere besøgte skattejagt.dk og kampagnen hjalp Aller med at knytte et loyalt digitalt bånd til sine læsere.

Se case
Topdanmark

Topgården – en af Danmarks mest sikre bedrifter.

Plant udviklede det interaktive website Topgården for forsikringsselskabet Topdanmark. Sitet fungerer som en interaktiv videopræsentation af sikkerhedsinstallationer målrettet mod landbrugsbedrifter.

Se case
Røde Kors

Apps til indsamling.

I forbindelse med indsamlingen i 2015 har Plant endnu engang opdateret Røde Kors' apps til indsamling for at give brugerne en bedre oplevelse, ligesom integrationen mellem app’en og Røde Kors’ systemer er blevet tættere.

Se case
Kant Arkitekter

Nyt website til arkitekter med kant.

I forbindelse med at KANT arkitekter fik en ny visuel identitet, assisterede Plant med den digitale udrulning af den nye identitet og udviklede et nyt responsivt kant.dk, der er en stærk visuel præsentation af virksomheden og dens projekter.

Se case
Eli Lilly / We Love People

App til depressionsramte.

Let’s talk-appen er udviklet sammen med den internationale medicinalvirksomhed Eli Lilly til ni af deres største europæiske markeder. Appen er rettet mod mennesker med depression og har til formål at støtte dem i deres sygdomsforløb.

Se case
DSPS / We Love People

Responsivt website til patienter og sundhedsfaglige.

Plant udviklede i 2014 i samarbejde med We Love People websitet Hej Sundhedsvæsen. Projektet var et led i en større indsats for at fremme, at patienter og pårørende får mere indflydelse på egne behandlinger og forløb.

Se case

Nyt på bloggen