hero image

Make Your Business Play – et Office 365 kampagnesite til Generation Y.

Plant har designet og udviklet et responsivt landingsite til Microsoft-kampagnen “Make Your Business Play”. Målgruppen er iværksættere, startups og mindre virksomheder, og kampagnen har til formål at fortælle om fordelene ved at vælge én softwareløsning fremfor en række forskellige værktøjer, der ikke spiller sammen.

Playground – fra to skibumser i en kælder til en omsætning på 100 mio. kr.

I fokus er den unge virksomhedsgruppe Playground, der i et antal videoer fortæller om hvordan de gik fra at være to skibumser i en kælder til at drive en omsætning på næsten 100 mio. kr – og hvorfor de valgte at droppe deres tidigere IT setup for én samlet pakke. “Playground er et godt billede på en virksomhed, der benytter Office 365, og som består af folk, der fører deres drømme og passioner ud i virkeligheden – og som på den baggrund skaber en forretning”, sagde Andreas Aksglæde Stahl, produktchef for Office 365 hos Microsoft, til Markedsføring.dk.

Et responsivt landingsite der sætter indholdet i centrum

I videoerne møder man virksomhedens grundlæggere, Anders Bjørndahl og Nikolaj Vang, såvel som Danmarks største surftalent Oliver Hartkopp, der bruger Office 365 for at holde styr på sin hektiske hverdag. Bag videoerne står virksomhedens eget produktionsselskab, Playground Production.

Plant står for design og udvikling af landingsitet og har også været med som sparringspartner på det konceptuelle plan. Udover at præsentere indholdet mest hensigtsmæssigt er sitets formål at kvalificere leads kampagnens øvrige samarbejdspartnere og øge kendskabet til de mange nye muligheder, der ligger i Office 365 og skyen generelt.