hero image

Hundredvis af HTML5-bannere.

BoligPortal er en af Danmarks vigtigste markedspladser for køb, salg og leje af bolig. I foråret 2015 tager de kontakt til Plant med ønsket om at få produceret en bannerpakke, der kan håndtere et stort antal budskaber i adskillige formater og køre på tværs af ad-serving systemer som Adform og Google Display Network (GDN).

Over 200 bannere fordelt på to kampagner

Bannerne skal leveres som HTML5 og kunne fungere på både computer, tablet og smartphone. Bakkenpakken består af over 200 bannere og er fordelt på to kampagner: sommerkampagnen “DING!”, der har til formål at skabe opmærksomhed omkring og drive trafik til BoligPortals smartphone-app, og en mere generisk kampagne med 26 forskellige budskaber rettet mod lejere, købere og sælgere.

En effektiv og rentabel løsning med høj kvalitet

BoligPortal havde behov for at en effektiv og rentabel løsning, uden at der blev gået på kompromis med kvaliteten. Derfor gjorde vi hos Plant et stort nummer ud af planlægningen og valget af den rette tekniske løsning, der kunne understøtte kundens ambitiøse målsætning.

Automatisering med henblik på fejlfri og hurtig levering

Plants udviklere automatiserede deres workflow, og satte animationer i system for effektivt at kunne imødekomme de ændringer i den kreative proces, som er uundgåelige, når man arbejder med en lang række budskaber og billeder på tværs af store og små formater. På den måde kunne Plant minimere manuelle rettelser og sikre en fejlfri og hurtig levering.